V tomto roce, jsme volili kampaň v metru, která volně navazuje na předešlou kampaň „Doživotí“, jenž jsme prezentovali v roce 2014.
Do projektu jsme získali za partnera společnost STEM/MARK, zabývající se marketingovým výzkumem a analýzou dat.
Stem/Mark pro nás vypracoval dotazníkové šetření, jehož výsledek najdete zde.
Z tohoto šetření jsme vycházeli i v naší kapmani, kterou Vám představujeme.
Projekt byl rozdělen podle odlišných nosičů, kterých bylo v kampani využito.
1. promítání ve dnech 10. 4. 2015 až 13. 4. 2015 na velkých promítacích plochách ve stanicích Kačerov, Muzeum, Můstek, Florenc, Karlovo náměstí, I. P. Pavlova , nám. Republiky.
2. zasklené vitríny ve vagónech metra, na linkách A a B.
Deset životů, tak jak je žijí nemocní s náhledem do jejich nitra. Každý z nich bude prezentován v šestnácti exemplářích, tedy celkem 160 vitrín v metru od 1. 5. 2015 do 30. 5. 2015, které ponesou informace o Parkinsonově nemoci.
Z tisku o kampani v metru .
Přehled mediálních výstupů zde .