Kampaň 2015

V tomto roce, jsme volili kampaň v metru, která volně navazuje na předešlou kampaň „Doživotí“, jenž jsme prezentovali v roce 2014.

Do projektu jsme získali za partnera společnost STEM/MARK, zabývající se marketingovým výzkumem a analýzou dat.

Stem/Mark pro nás vypracoval dotazníkové šetření, jehož výsledek najdete zde.

Z tohoto šetření jsme vycházeli i v naší kapmani, kterou Vám představujeme.

Projekt byl rozdělen podle odlišných nosičů, kterých bylo v kampani využito.

1. promítání ve dnech 10. 4. 2015 až 13. 4. 2015 na  velkých promítacích plochách ve stanicích Kačerov, Muzeum, Můstek, Florenc, Karlovo náměstí, I. P. Pavlova , nám. Republiky.

2. zasklené vitríny ve vagónech metra, na linkách A a B.
Deset životů, tak jak je žijí nemocní s náhledem do jejich nitra. Každý z nich bude prezentován v šestnácti  exemplářích, tedy celkem 160 vitrín v metru od 1. 5. 2015 do 30. 5. 2015, které  ponesou informace o Parkinsonově nemoci.

lenka

Lenka má PN

Klára v metru

Klára v metru

metro sarka

Šárka v metru

 

 

 

 

 

 

 

Z tisku o kampani v metru .
Přehled mediálních výstupů zde .

 

 

 

Zpět